Meie armsad lisalikud, kes meile püksi ronivad ja muidu lõbustavad

See blogi on nüüd natuke hiline, aga mis sellest, arvan, et teil on ikka huvitav seda lugeda. Nii 3.nov oli meil siis Melbourne Cup see on siis race what stops the natin. Ja kuna meie oleme T.A.B agent siis kõik käisid oma panuseid ja asju peale panemas siin. Muidugi nendest racedest saate lugeda ühest eelnevast blogist, kus ma kirjutasin täpselt mis need on jne. meie olime siis tööl terve päeva. Mina hommikul kella seitsmest ja marit poole kümnest. See oli ikka hull päev. Oli väga palju rahvast ja muid loomi. Muidugi oli ka dress up vajalik, ja allpool leiategi ühe pildi, sellest. Pildil on Jenny ja Pissy, Pissy sellepärast, et ta laseb oma voodi täis koguaeg. Aegajalt ta ööbib siin meie hotellis ja siis laseb kõik voodi täis, haige mees. Tal on vist ming tervislik probleem, aga lahendust ta sellele ei otsi. Muidugi kui juba pildistamiseks läks siis tuli ka bossiga pilti teha, ja ka kõigist barmeididest.

Siis me ostsime endale auto, mõned teist juba teavad ja on kuulnud juba, Auto on siis Mitsubishi Magna, ja hõbedane. Sellega oleme juba sõitnud päris palju ringi. Vaadake pilte.

Auto on hea ja odav, ja kõik külamehed on juba selle ülevaadanud ja heaks kiitnud. Ei ole tal häda midagi ja loodetavasti jõuame me sellega ilusti Darwinisse kohale. Ja hea hinnaga ka maha müüdud.

Nii Ükspäev läksime siis Maritiga sõitma ja tegime väga suure ringi. Ehk siis Williams, Narrogin, Wagin , Kattaning. Narrogin oli meie sihtmärk, aga käisime ka vahepealsed linnad läbi. Käisime shoppamas ja muid selliseid asju tegemas. Väga lahe oli.







Baaridaamid

Bossiga

Jenny ja Pissy

Ei viitsi eriti kirjutada

Pubis läheb ka hästi, aga hullult on kopp ees. Tahaks minema saada juba. Aga mina olen dilemma ees, ma tahan ja ei taha ka minema minna. Aga 100 % on kindel see, et 20 nov me siit külast lahkume ja roadtripile läheme

Enel

P.S Pildid natuke vales järjekorras, aga ma ei viitsi ümber ka tõsta

irw