T2na on neljap2ev ja viimati kirjutasime blogi vist esmasp2eval. Selle ajavahemikus on juhtunud nii m6ndagi. Nagu te vist juba teate siis praegu elavad meie hostelis ka 8hed noored. 8ks neist on iirlane teistest ei tea veel midagi. T2na 6htul tuleb neid veel juurde. Nii, et rahvast kui palju, v6rreldes sellega, mis hostel oli ennem, kus oli ainult meie ja Jessie. Aga nende noortega saab palju nalja. Eile 6htul tegime tagahoovi l6kke ja istusime k6ik seal 8mber. Aga mina olin 6htuses vahetuses ja pidin t66l olema, nii, et r22giks natuke sellest. Eile oli mu esimene vaidlus kliendiga. See on 8ks kohalik mutt Jeany, ta tahtis oma arvelt raha v6tta, aga pank ei lubanud. Siis ta hakkas muga vaidlema, et tal peab olema raha seal arvel. Siin austraalias on nagu 8he kaardi peal kolm arvet Cheque, Savings, Credit. Kui meie eesti kaardiga siin maksame siis peab valima alati Credit, ei tea miks. Igatahes mutt oli tige, et ta rohkem raha ei saanud. Ta oli nagu k6ik oma raha maha m2nginud juba. Aga 6nneks ta lahkus varsti. Siis tuli mulle baari kaks kutti, kes j6id 6lli ja ajasid niisama juttu. Aga Marit avastas, et temal oleks aeg hakkata j22gerpomme (ehk siis j22germeister redbulliga) jooma, siis ma tegin talle neid ja need kutid tahtsid ka. Samuti ka 8ks mutt, kes joob viskit koguaeg. Mutt soovis ainult 8he ja tal j2i redbulli j2rgi, ning andis selle poistele, aga mina olin neile juba avanud uue, ja 8tlesin, et te peate selle eest ikka maksma. Tublid poisid nagu nad on maksid ja andisid selle mulle (ma pole eriti redbulli f2n, aga v6tsin r66muga vastu), lisaks andisd nad mulle 10dollarit jootraha, mis oli veel parem. Aga siis j2i pubis nagu v2ga vaikseks ja hakkasime sulgema, sest tahtsime minna v2lja chillima teistega k6kke 22rde. Kuna baaris kedagi ei olnud panime uksed kinna, aga tuli v2lja, et paar meest suitsetasid seal veel ja nad said ikka vihaseks, et me nad n-6 v2lja viskasime. Lasin nad sisse tagasi ja vabandasin, sest ma t6esti arvasin, et nad l2ksid 2ra. Muidugi p2rast poole leppisime ilusti 2ra. Aga ma tahtsin sulgeda ja nad lihtsalt passisid seal. Siis tuli Steve vaatama, et kuhu me j22me nii kauaks, et pidime juba ammu sulgema ju. Ja mehed keerasid kohe end ringi ja k6ndisid uksest v2lja. Stevel on siin kandis nagu hull respekt ja enamus kardab ka teda. Aga ta on tegelt v2ga lahe ja hoolitsev, v2hemalt meiega. Olgu kui l6puks uksed kinni sain, v6tsime oma 6lled ja l2ksime tagahoovi chillima. Muidugi saime ka 6htus66ki, mis oli nagu hiiglama suur ja hullult n2mma. V2ga lahe 6htu oli, r22kisime niisama t8hjast-t2hjast ja meil oli v2ga l6bus. Samas oli naljakas, sest 8ks kutt andis maritile 20dollarit selle eest, et ta k6ndis mingi 100m poodi ja t6i talle suitsu. T2na hommikul saime magada, sest oleme maritiga m6lemad 6htuses vahetuses. Vaatasime niisama telksi, sealt lasi mingit venefilmi, mis oli inglisekeeles aga toimus Moskvas, see oli naljakas. Ja siis 8kshetk koputas Rita (steve naine meie teine boss) uksele ja andis meile palga8mbrikud. Jah meie esimene palk austraalias ja mariti elu esimene palk, tibi oli ikka p2ris happy selle 8le. Palk on meil siis 350 dollarit n2dalas, mis teeb umbes 3500krooni. Seda kulutada me ei saa, sest siin linnas pole midagi osta, s66k ja elamine on meile tasuta nii, et saame hoida raha ilusti, et minna idakaldale reisima. Aga midagi rohkem polegi lisada. Olge tublid
Enel