Kõigepealt hilinenud õnnesoovid Gibsonile. Palju-Palju õnne sünnipäevaks tupsuke!
Nii, et kõigepealt räägiksin D korterinaabritest natuke.
Väga kummalised inimesed (vist mainisin seda ka eelmises postituses). Igatahes tüüp töötab kusagil restoranis (miski 2 nädalat on seal töötanud) ja tänu sellele on tal väga raske eriti külmkapi ust, aga ka teisi uksi, sulgeda (nimelt ta rääkis et restos peab ainult natuke külmkapi ust puutuma ja siis see läheb ise kinni ja seega jätab ta KOGU AEG kõik uksed lahti)! Ei ole normaalne. Tüdruk on selline, keda eriti ei näe, me vist eriti ei meeldi talle, või siis lihtsalt ei meeldi talle inimestega suhelda. Ja siis neil on kass. Ta on väga hästi treenitud, sest kui tüüpi ja tüdrukut kodus ei ole, siis ei ole ka kassi kusagil näha. Huvitav. Muide täna öösel magasin vist päris sügavalt, sest ma ei kuulnudki, kui tüüp ja tüdruk tööle läksid (Enel kuulis vaid seda kuidas tüüp nagu ELEVANT trepist alla jooksis, tüdrukut ei kuulnud tema ka).Aga et siis tänasest. Miski pool 1 ärkasime ja siis läksime Liisiga Suttonisse. Viisime D õe koju ja läksime linnapeale. Käisime JÄLLE shoppamas (pean uhkusega ütlema, et ei ostnud mitte ühtegi riideeset, küll tegi seda aga Enel, kes ostis kaks väga nunnukat pluuset). Ma vist enne ei maininud, aga meie üüber uhke adapter läks katki ja seega pidime täna uue ostma, õnneks oli see suhteliselt odav. Enne koju minekut käisime ka fish and chipse söömas (siiski traditsiooniline inglise söök ja nii). Väga hullud kogused on siin, me oleks vabalt kolme peale ühe võinud võtta. Aga et siis käisime veel poes ja ostsime väga hullult head mahla (maitseb umbes nagu aura magusa apelsini mahl ja viljaliha on ka sees), lemmik mul ühesõnaga. Siis tulime Epsomisse tagasi ja vaatasime vitsu Sõpru ja siis läksime kinno, L ja D vaatasid The Proposalit ja meie Eneliga Harry Potteri viimast filmi (Häääärrrriiiii, see on sulle Hanna). Väga hää oli, me Eneliga naersime kõigist üle lihtsalt, lärmakad eestlased nagu me oleme. No ja siis hiljem tabas meid järjekordne kultuurišokk, nimelt inimesed jätavad KÕIK oma sita kinosaali vedelema, ei ole nii nagu Eestis et ukse juures on prügikast, kuhu joogi- ja popkornitopsi viskad. Mitte väga ilus vaatepilt. Aaaaa ja siis ma avastasin et mu english sakib ikka sajaga, nimelt kui me popkorni ostma läksime, siis ma ei saanud mitte midagi aru, õnneks oli mu Enel, kes oli väga pro ja rääkis ise nendega seal.

Ja emme eri. Epsomis ja Suttonis on nagu miljon musta BMW X5-te, selline paradiis siis. Aga et siis järgmine aasta ostan sullegi ühe, nagu lubasin.

Ja et siis juba varsti varsti hakkame Perthi poole reisima. Naljakas. Enne Eneliga rääksime, et täpselt selline tunne on, et oleme praegu puhkusel ja siis esmaspäeval Eestisse tagasi, aga tüng värdjas eks, ei tulegi.Kõige friikim asi, mida me näinud oleme on see, et siin jooksevad täiesti vabalt linna vahel ringi rebased, mägrad ja muud sellised loomad, ei tea, mis nad siit otsivad, aga ma ei usu, et nad selle kunagi leiavad….
Nüüd vaatame seks ja linna ja siis L ja D teevad teed ja muid häid asju ja siis varsti magama ja siis ongi viimane päev Inglismaal.Aga et ma nüüd lõpetan siis.
ja jälle Marit kirjutas (mulle hakkab see blogi pidamine vaikselt meeldima juba

musi
Ja Enel tervitab oma emmet ja õdi ka vahel!