Täna oli väga raske ärgata, sest öösel oli lihtsalt nii külm, et üldse ei saanud magada. Et siis hommikusööki me ei saanud, sest magasime selle maha. Umbes 12 aeg hakkasime linna minema (Täna oli jälle väga ilus ilm, õnneks), umbes poole tunni pärast saime põhi pleissi Aussijobi ees Tavoga kokku (jah, lõpuks õnnestus meil ka temaga kokku saada).

Sealt edasi kõndisime sadamasse, kust läksime praamiga lõuna kaldale (South Perth) ja sealt jalutasime LOOMAAEDA! Kõigepealt käisime madusid vaatamas. Suhteliselt igav oli, sest nad lihtsalt magasid seal ja mõnda polnud üldse näha. Tore oli muidugi see, et enamus neist olid väga mürgised ja elavad siis igal pool vabalt looduses. Mõnna. Sealt edasi vaatasime natuke sisalikke (üks sisaliku kuju ikka väga ehmatas mind, sain natuke kiljuda ka) ja siis krokodille, täiesti julm kui suur üks neist ikka oli! Nägime ka ühte dingot. Suht selline nagu hulkuv koer oli. Räsitud ja nii. No ja siis nägime muidugi ka känguruud ära! Väga lebos olid nad. Ja väga armsad ka muidugi. Neil oli selline avatud ala, nt üks magas lihtsalt keset teed, temaga tegime ka pilte.

Igatahes, et sealt edasi läksime väga väga nunnukate koaalade juurde! No lihtsalt lemmarid on nad! Neid just toideti ka ja väga nunnu oli kuidas nad seal oma lehekesi närisid.:)

Siis läksime leemurite (ma vähemalt arvan, et seda nad on) juurde. Väga nunnukad oli nad ka (no muidugi et mitte nii nunnukad, kui koaalad, aga siiski). Nad ajasid sealt suht oma rida ja meie neid eriti ei huvitanud.

Sellega lõppeski Austraalia loomade osa. Edasi läksime Aafrika loomi vaatama. Nägime nt elevantide paaritumist. No mitte just kõige ilusam vaatepilt. Detailidesse ei hakka laskuma siinkohal siis. Kujutage ise ette.:D Kahjuks tiigreid ja kaelkirjakuid me ei näinudki, sest läksime neist vist mööda kuidagi kaarega. Tagasi ka ei viitsinud minna. Samas paljud loomad keda nägime, lihtsalt magasid või olid peidus, see oli natuke pettumus või nii. Aga lõvid tegid meile selle eest palju nalja. Läksime siis sinna, kus neid vaadata saab ja siis emalõvi hakkas lambist röökima eks ja siis läks sinna, kus isalõvid magasid, ajas neist ühe püsti ja läks ise sinna magama. No õige naine, mis teha! Igatahes, et lisame siis ka pildi äraaetud isalõvist.

Põhimõtteliselt selleks ajaks olime enamvähem kõik kohad läbi vaadanud ka loomaas miksi 2 ja pool tundi veetnud ning otsustasime tagasi koju minna. Läksime siis tagasi sadamasse ja sõitsime tagasi kesklinna. Seal käisime Subways söömas (tundub, et nii tuleb odavam kui ise midagi teha). Pool võileivast jätsime järgi, õhtusöögiks või nii. Igatahes, et siis läks Tavo bussipeale, et koju sõita ja meie tulime tagasi hostelisse. Pilte vaatama muidugi.:D Nüüd sõime ka teise poole oma võileivast ära ja vaatame, mis edasi saab. Paljud lähevad täna välja, ka meid kutsuti (meie lemmik PAM tegi seda), kuid me vist siiski jääme hostelisse, hoiame raha kokku ja nii. Ning siin alla „suures toas“ on ka päris põnev istuda, jälgida teisi inimesi ja nende üle naerda.:D ahah, õelad eestlased! Muide, täna nägime jälle teisi eestlasi, karjusid meile tänavapeal tere tüdrukud, kuid jällegi ei jäänud me nendega pikemat rääkima.:P

Aga et siis olekski kõik selleks korraks.